پربازدیدترین مطالب
جدول برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سال ۱۳۹۹

سازمان سنجش آموزش کشور - ثبت نام کنکور - ارشد - دکتری - کارشناسی - فنی و حرفه ای

قابل توجه داوطلبان ثبت نام کنکور های سال جاری – جدول برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۱۳۹۹ توسط روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش پژوهشراه و به نقل از پایگاه اینترنتی سازمان سنجش، آزمون‌ دکتری تخصصی امسال همانند سال‌های گذشته، ابتدای اسفند‌ماه برگزار خواهد شد و داوطلبان در بازه‌ی ششم الی دوازدهم آذرماه سال‌جاری می‌توانند برای ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه نمایند. از شانزدهم الی ۲۵ آذرماه نیز، داوطلبین شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام نمایند. اواخر فروردین‌ماه، تاریخ برگزاری این آزمون عنوان شده است.

آزمون سراسری سال آینده نیز در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد و داوطلبین شرکت در این آزمون، از ۱۶ تا ۲۴ بهمن‌ماه امسال فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون اقدام نمایند. آزمون‌های فنی‌ و حرفه‌ای و کارشناسی ناپیوسته نیز به طور همزمان در روز سوم مرداد سال آینده برگزار خواهد شد. ثبت نام آزمون فنی و حرفه‌ای از هجدهم الی بیست و پنجم خردادماه سال آینده و ثبت‌نام کارشناسی ناپیوسته از چهاردهم الی بیستم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد. تا کنون اطلاعیه‌ای پیرامون هزینه‌ی ثبت‌نام در این آزمون‌های منتشر نشده است.

برنامه‌ زمانی ثبت‌نام و همچنین برگزاری آزمان‌های سال آینده، به شرح جدول زیر اعلام شده است:

نام آزمون تاریخ ثبت‌نام تاریخ برگزاری
دکتری (ph.D) 98/09/06 تا ۹۸/۰۹/۱۲ جمعه ۹۸/۱۲/۰۲
کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۸/۰۹/۱۶ تا ۹۸/۰۹/۲۵ پنجشنبه ۹۹/۰۱/۲۸ و جمعه ۹۹/۰۱/۲۹
سراسری ۹۸/۱۱/۱۶ تا ۹۸/۱۱/۲۴ پنجشنبه ۹۹/۰۴/۱۲ و جمعه ۹۹/۰۴/۱۳
فنی و حرفه‌ای ۹۹/۰۳/۱۸ تا ۹۹/۰۳/۲۵ جمعه ۹۹/۰۵/۰۳
کارشناسی ناپیوسته ۹۹/۰۲/۱۴ تا ۹۹/۰۲/۲۰ جمعه ۹۹/۰۵/۰۳

مجموعه‌ی پژوهشراه، برای تمامی داوطلبین آزمون‌های مختلف، آرزوی موفقیت دارد. می‌توانید برای مشاوره راجع به ثبت نام کنکور های سال آینده، با ما تماس بگیرید.

منبع : پایگاه اینترنتی سازمان سنجش کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *